Årsmøte i Jærsoppen 2021

Antall plasser igjen: 8

Ledere

Påmeldingsfrist: 16.02.2021

Jærsoppen inviterer til årsmøte og foredrag om soppfarging

Velkommen til årsmøtet 2021!

Møtet blir arrangert i Rogaland Arboret, kaféen, tirsdag 23.02.2021 kl. 19.00. Medlemmer til styret vil bli forespurt på forhånd, så den obligatoriske delen skal gå ganske radig.

Etter årsmøtesakene skal Kristel Shultsheiss fortelle om hvordan vi farger med sopp. Med sopp kan du få spennende og fargeekte farger. Kristel har drevet med det i en årrekke og kan fortelle om hvilke sopper vi bruker, og hvordan vi går fram når vi farger. Hun vil også vise oss eksempler på det hun har gjort.

For å parkere ved kaféen, sving inn på første parkeringsplass til høyre og kjør gjennom åpen bom og følg veien helt opp.

På grunn av smittevern må vi ha påmelding på forhånd. Derfor har vi også begrenset antall deltakere.

Koronasituasjonen kan også føre til endringer i programmet. Vi følger situasjonen nøye og vil gjøre vårt beste for å gjennomføre dette på en sikker måte i henhold til myndighetenes anbefalinger.

Hjertelig velkommen til alle!